Jesteś na stronie BlogPrzejdź do:

Lista artykułów

Z naszych artykułów dowiesz się jak wykorzystać nasze usługi z dziedziny telemedycyny i ezdrowia.

marketing medyczny
Wizerunek lekarza - co się na niego składa, na co zwrócić uwagę i jak go poprawić?
14 cze 2023
Wizerunek lekarza jest jednym z najważniejszych elementów mających wpływ na prowadzoną praktykę medyczną. Współczesny pacjent oczekuje od specjalisty nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale także odpowiedniego podejścia, zaangażowania i kultury osobistej. Coraz większe znaczenie w budowaniu relacji lekarz-pacjent ma także aktywność medyka w Internecie. Dzięki niej pacjenci są w stanie poznać specjalistę jeszcze przed wizytą i podjąć świadomą decyzję o skorzystaniu z jego pomocy. To doskonała szansa dla lekarzy na zaprezentowanie się z jak najlepszej strony. Co się składa na wizerunek lekarza? Na co zwrócić uwagę i jak go poprawić?
link
Reklamowanie wyrobów medycznych - nowe przepisy 2023
29 mar 2023
Od 1. stycznia 2023 roku obowiązują nowe przepisy dotyczące reklamy wyrobów medycznych, wynikające z zapisów ustawy o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku. Zawierają one między innymi zakaz wykorzystania do reklamy wizerunku osób wykonujących zawód medyczny lub stwarzających pozory wykonywania takiego zawodu. Co jeszcze niosą za sobą zmiany w przepisach?
link
Social Media w komunikacji z pacjentem
30 sty 2023
W dzisiejszych czasach social media są podstawą komunikacji między ludźmi. Dla znacznej części społeczeństwa, w szczególności ludzi młodych i w średnim wieku, stały się pierwszym źródłem rozrywki, pozyskiwania informacji ogólnych, a często także związanych ze zdrowiem. W związku z tym portale społecznościowe są obecnie najlepszym i najtańszym narzędziem do budowania dobrych relacji z pacjentami.
link
Reklama usług medycznych - jak to robić zgodnie z prawem?
19 sty 2023
Marketing usług medycznych podlega ścisłym regulacjom. Prowadzenie reklamy własnej działalności przez lekarzy i lekarzy dentystów jest niezgodne z obowiązującymi przepisami. Istnieje jednak wiele sposobów, aby zgodnie z prawem budować dobry wizerunek, dbając jednocześnie o wygodę i komfort pacjentów.
link